Chevrolet Camaro SS 1LE – Бърз, шумен и вдъхновен от състезателните модели на марката

Общи 05 септември 2014 | Autohop.bg A- A+ 7920 посещения | без коментари

Опцията 1LE на Chevrolet Camaro прави стандартният модел на марката напълно годен за шофиране на състезателни писти и отличен избор за почитателите на бързите скорости и адреналина. Мощният модел на Chevrolet ZL1, както и 7-литровият Z/28 имат отлични показатели и ще си останат легендарни за марката, но петото поколение автомобили на General Motors предоставя на потребителя може би един от най-страхотните и и желани вариaнти на Camaro, който някога е излизал на пазара.
Производственият код 1LE датира още от далечната 1980 година, когато е използван като тайна отметка при поръчката на автомобил от марка, пригоден за професионални състезания. В днешно време 1LE варианта на Chevrolet Camaro не е предназначен единствено за състезания, а и за шофирани по стандартните пътища. Този модел включва голяма част от същия набор хитри инжинерни практики, които правят автомобила не само усезаемо по-бърз от стандартния SS, но и значително по-приятен за каране. Фундаменталните промени, направени на Camaro с добавката на избираемият пакет 1LE може би изискват създаването на изцяло нов модел, но за да запазят традициите и да избегнат объркване на пазара, от компанията предлагат 1LE само за Camaro SS с ръчна скоростна кутия. Под капака на този модел се намира 6.2-литров LS3 V8 двигател, който произвежда невероятните 426 конски сили и върви в комплект със 6-степенна скоростна кутия Tremec TR6060.
SS 1LE успява да ускори от 0 до 100 км само за 4,5 секунди, но това което е по-впечатляващо за модела е стабилността и удобството, с които той успя да вземе дори и най-острите завои с голяма скорост, както на състезателната писта, така и стандартните шосейни пътища.
Скоростната кутия завърша с къс скоростен лост, подобен на този от ZL1. Отделните скорости са добре обособени, и рядко се случава дори и неопитен водач да не успее да превключи на желаната от него предавка. Късите скорости карат водача да усети рева на двигателя всеки път, когато оборотите надвишат 3500rpm и дори изкушават водача да вдигне стрелката до червената линия при 6600rpm. Пространството в купето на Camaro SS 1LE е много ефективно използвано, като позициите на седалките са поставени в почти идеална позиция. Воланът Alcantara е с отлични подобрения, а педалите са поставени по начин удобен за шофьора да борави с тях както с пръсти, така с цялото стъпало на крака. 1LE използва голяма част от компонентите на ZL1, като електрониката за управление на волана, която оставя водача с усещането за изключително прецизен контрол върху автомобила.
Едно от най-съществените подобрения по 1LE се крие изцяло в невероятния тунинг на шасито. Единствено твърдостта на окачаването е запазена като тази при SS, но тук свършват и всички прилики с този модел. Тунингованите тампони, в добавка с увеличеният диаметър на анти-ролбаровете добавят едно изключително ниво на контрол над автомобила, което е почти толкова добра като това на Z/28. Спирачките на 1LE също са превъзходни и позволяват бързо и стабилно спиране на автомобила дори и при много високи скорости. Любителите на високите скорости могат да получат повече информация за предстоящите стартове от Формула 1 на http://www.bet365.com/news/bg/betting/formula-1. Лесно може да наречете 1LE олекотена версия на Chevrolet Camaro Z/28, като в същото време получавате впечатляващите резултати на този модел срещу едва половината от цената на първия модел. Вие може да закупите товзи модел срещу 38,000 долара и да се насладите на едно наистина вълнуващо преживяване зад волана.

 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.