-16.5% увеличение в регистрациите извън Европа
 -Девет нови предложения за 2008 година
 
 Въпреки че началото на 2007 не беше от най- успешните за френската група Renault, втората половина на годината и по- конкретно нейната последна четвърт се оказаха изключително плодотворни.
 
 Глобалните продажби на Renault Group през 2007 година са достигнали ниво от 2 487 453 автомобила, което представлява ръст от 2.2% в сравнение с 2006 година. Пазарният дял на гиганта е достигнал 3.6%. Още по- впечатляващо е представянето на Renault Group извън територията на Европа. Там крайният резултат за 2007- а е +16.5% до 863 187 единици, които се равняват на 35% от общата реализация на компанията.
 
 През изминалата година, новите регистрации на марката Renault са се подобрили с 1%, а тези на Dacia са подскочили с цели 17.4%. Хитовият Logan приключи 2007 с 367 745 продажби с марките Renault и Dacia, което представлява увеличение в размер на над 48%. При Renault Samsung Motors се наблюдава понижение от 1.4%. 
 
 През 2007 година Renault Group представи на пазара Logan
 Van, новото Twingo, новата Laguna (във версии седан и комби), кросовъра QM5 и Sandero. За 2008 година гигантът предвижда стартирането на продажбите на девет нови предложения.
      
      Vision GLK FREESIDE – компактният “борец” на Mercedes- Benz
    
    
            Toyota - Японците надминаха Ford в САЩ
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!