Renault заложи и вложи много на успешната си карта Clio, чието ново поколение обра редица награди. Неговата версия комби бе представена миналата есен на салона в Париж, но ето че непосредствено преди старта на европейските й продажби, „Режията“ разкри всички технически подробности около практичния вариант. 
Дръжките на задната врата са маскирани като при хечбека, малък елерон краси задния капак. Предвидена е и опция за стъклен покрив.
Комбито е запазило колесната база на хечбека, но е с леко удължена задна част. Така дължината му е 4267 мм. Освен това са добавени допълнителни 50% багажно пространство към версията с пет врати и така обемът на този отсек става 443 л. Със сгънати задни седалки достига до завидните за сегмент В 1380 л. 
Европейците ще избират между два бензинови мотора – 3-цилиндровия TCe 90,TCe (90 к.с.) със среден разход 4,5 л/100 км и 104 г/км CO2, или 1,2-литровия TCe (120 к.с.) с фирмената трансмисия EDC с два съединителя. Последната комбинация идва на пазара от средата на 2013 г. Впечатляващ е и дизеловият dCi ( 90 к.с.) със среден разход 3,2 л/100 км и вредни емисии 83 г CO2/км.
С новото Clio Estate френският производител лансира и мултимедийния таблет R-Link. 
 
       След 20 години автомобилите ще са по-скъпи от сегашните
      След 20 години автомобилите ще са по-скъпи от сегашните
    
     
       Mercedes потвърди 13 нови модела до 2020 г.
      Mercedes потвърди 13 нови модела до 2020 г.
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!