BMW планират да намалят продажбите си в САЩ за първи път от 16 години насам, тъй като автомобилният производител се сблъсква с намаляващото търсене и с растящите цени на горивата. Една от стратегиите на компанията е да се съсредоточи извън САЩ и вместо това да увеличи продажбите си в развиващите се пазари.
Планът идва от новия шеф на BMW за САЩ, Джим О’Донъл, който обяснява, че най-новата им стратегия е част от по-мащабен план, подготвен от него за Северна Америка. Очаквайки одобрението на немските си шефове, О’Донъл се надява да намали работните места в САЩ с 90 и съответно да намали обема с 10 %(около 44 000 автомобила).
Намаляването на производството ще позволи на BMW да избегне ситуации, при които компанията ще бъде принудена да предлага големи бонуси и да продава коли с малка или почти нулева печалба, съобщават от Automotive News. О’Донъл също разкрива, че връщането на четирицилиндровите двигатели в САЩ също е опция.
Вече започнаха някои инициативи от плана, включващи намаляване на разходите на маркетинговия отдел на BMW, редуциране на бонусите за новите модели, както и на бонусите на търговските представителства. Нещо повече – BMW вече са намалили обема на производство на не толкова продавани модели като X3 например. Същевременно е увеличено производството на модели с растяща популярност, каквато е при Х6.
Историята не свършва с това, тъй като О’Донъл намеква, че четирицилиндровите двигатели може да се завърнат в САЩ. Първите модели, които може да се сдобият с компактния двигател, са цялата гама на 1-Series, както и евентуално базовият 3-Series. Това е опция, която сама по себе си е разглеждана от производител като Mercedes Benz, но за C-Class. Именно този модел може да получи нов четирицилиндров бензинов агрегат с турбо през следващата година.
Отборът на Арабаджиев шампион след тежък уикенд
Решението на ФИА за Макларън излиза във вторник
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!