Източник: www.peugeot.bg
 
 На 2 юни 2011 отвори врати новият търговско-сервизен комплекс на Peugeot във Велико Търново, който е първият, проектиран и построен по новите стандарти за визия на Марката. На официалното откриване присъстваха д-р Румен Рашев, кмета на община Велико Търново, и Стоян Желев, изпълнителен директор на София Франс Ауто.
 
 Комплексът е разположен на западен изход на главен път Е772 Варна-София, разклон с. Леденик, на терен от 9540 кв.м., а разгънатата застроена площ на сградата е 3200 кв. м. Проектът е реализиран за по-малко от година и е на стойност около 3.5 милиона лева. Центърът стартира дейност с 20 служители, като с развитието му се предвижда те да достигнат 45.
 
 Сградата е проектирана и изградена съобразно концепцията Blue Box и изискванията за търговско и сервизно обслужване на марката. Състои се от автосалон с възможност за експозиция на 8 автомобила, сервизна част, магазин за резервни части, открит и покрит паркинг с обособена част за Peugeot Occasion (употребявани автомобили) и рент-а-кар, автомивка. 
 
 Шоурумът за нови автомобили следва изчистената линия на новия стил на Peugeot. От 2010, след въвеждането на новото лого, започна рестилиране на всички Blue Box концепции в света. В България, комплексът в Търново е първият, чийто дизайн е по новите стандарти за визия. 
 
 Сервизната част разполага с бърз сервиз, задълбочен сервиз, бояджийно и тенекеджийно отделение, също изградени и оборудвани съобразно най-модерните технологии. На клиентите се предлагат пълно обслужване на всички механични агрегати на автомобила, тенекеджийски услуги, изправяне на тежко повредени каросерии и боядисване. 
 
 В новия център е представена и концепцията Peugeot Rapide – сервиз за бързи ремонти. Предлагат се няколко вида експресни услуги със специални пакетни цени за различните модели: смяна на масла, гуми, накладки, акумулатори, ауспуси, преден мост и диагностика. Всичко това се извършва веднага от висококвалифициран и обучен персонал, с оригинални или заводски възстановени резервни части с гаранция за качество. Освен Peugeot, сервизът има възможност да обслужва и други марки автомобили. По случай откриването, през целия месец юни, за всички клиенти комплексът предлага безплатна диагностика на автомобила.
 
 Предвидено е място за излагане на оказионни автомобили по системата за обратно изкупуване Buy-back. Buy-back е система, при която клиентите на Peugeot могат да върнат вече закупен автомобил и да го заменят с нов модел. Buy-back спестява на клиентите доста усилия и време в търсене на купувач за употребявания автомобил и формалностите по продажбата му. В същото време, сумата се пренасочва директно за закупуване на избрания от тях нов модел.
 
 На разположение на клиентите и посетителите на комплекса са демонстрационните автомобили – най-новите попълнения в гамата на Peugeot – 508 и обновения 308. Всеки може да направи пътен тест и лично да се убеди в качествата на автомобилит. 
 
 ****
 Peugeot 
 В 160 страни и 10 000 центъра, Peugeot предлага на своите клиенти високо качество и приятни емоции. През 2010, когато отпразнува своя 200-годишен юбилей, Peugeot затвърди мястото си на първа френска автомобилна марка в света, изкачи се с една позиция в класацията на марките (9-а) и продаде 2 142 000 автомобила. Peugeot е единствената марка, която предлага цялостна гама мобилност, включваща леки и товарни автомобили, скутери, велосипеди и разнообразни услуги, сред които програмата Mu by Peugeot.
 
       Споразумение за преструктуриране на завода на O...
      Споразумение за преструктуриране на завода на O...
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!