Според данните на BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands за 2011 година, Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка, като при компанията се отчита ръст от 11% до ниво от около 24.2 млрд щатски долара. 
 
 С публикуването на новите данни на BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands за 2011 година, марката се завърна на челната позиция в класацията, след като от момента на включването си в нея през 2006 доминираше и само през изминалата година отстъпи лидерската си позиция. 
 
 Повод за радост имат от луксозното подразделение на Toyota- Lexus, които се завърнаха в Топ 10 на най-скъпите автомобилни марки, с обща оценка на ниво от 3.7 млрд щатски долара.
 
       i-MiEV Helping Relief Efforts in Japan
      i-MiEV Helping Relief Efforts in Japan
    
     
       Опра Уинфри подари автомобил на отрязан от шоут...
      Опра Уинфри подари автомобил на отрязан от шоут...
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!