Втора година поред компанията Kia печели на Ню-Йоркския автосалон наградата за най-добра автомобилна реклама. Миналогодишната бе за:
 
 
 
 Тази година отново победи реклама на кросовъра Soul, в която пеят и танцуват хамстери-рапъри. В клипчето те предлагат на купувачите да изберат Soul или пералня, тостер или картонена кутия.
 
 
 
 "Добре е че независимо от сложната икономическа ситуация в света, много автопроизводители правят интересна и ефективна реклама", - каза Люис Милър, президент на Nielsen (компанията основала наградата). Nielsen е анкетирала над 2,5 млн. телезрители и въз основа на отговорите им е избран най-добрият рекламен клип. За успеха му говори и фактът, че продажбите на Soul се пораснали след задействането на рекламната кампания с хамстерите с цели 50,8 %.
 
 В другите номинации победителите са:
 Най-добра "зелена" реклама – Ford Fiesta
 Най-добра "латино" реклама – Toyota
 Най-добра реклама на премиум автомобил – Mercedes-Benz SLS.
      
      Какво харесват и търсят жените в колите?
    
    
      
      УСПЕХЪТ НА MAN TopUsed
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!