Групата Renault (Renault, Dacia и Renault Samsung Motors) приключи периода юли- август с глобални продажби в размер на 381 663 автомобила или с 11.4% повече в сравнение със същия период на 2006 година. Търсенето на продукцията на Renault се повиши с 9.1%, това на Dacia подскочи с 34.1%, а при Renault Samsung Motors увеличението беше в размер на 12.2%. 
 
 Новите регистрации на Renault Group в Европа достигнаха 228 999 автомобила за юли- август, което представлява увеличение от 1.9% и пазарен дял от 8.6%. Новото поколение на Twingo започна продажбения си живот по подобаващ начин, като успя да се продаде в тираж от 20 185 единици на 5 пазара (Франция, Италия, Словения, Белгия и Швейцария) само за два месеца и половина. Новата генерация на компактния модел беше пусната в "обръщение и на територията на Германия, Австрия, Великобритания и Холандия, но това стана в началото на септември. Продажбите на марката Renault със сигурност ще бъдат подсилени и в резултат на лансирането на пазара на изцяло новото поколение на модела Laguna. 
 
 С внушителните 87.6% се подобри търсенето на продукцията на Dacia за периода юли- август. Основният виновник за това се нарича Logan MCV, интересът към който е сравним само с този на версията седан.
 Алонсо - не е сигурен в победата
            Алонсо - не е сигурен в победата
    
     
       Mazda e “ECOBEST of 2007”
      Mazda e “ECOBEST of 2007”
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!